Musisz pobra䟮owszą wersj蟆lash Player'a. To jest tekst, kt��zast鯵je animacj蟆lash.
tworzenie stron www
Promocja firm w Internecie
Portfolio

MGA - Biuro Rachunkowe
wykonanie i wdrożenie web designu
Portfolio
Reklama w Internecie
Portfolio

STING Communication
Firma Weroniki i Cezarego Pazurów
Portfolio
Reklama w Internecie
Portfolio

strona główna >> case study >>

Kampania Google Adwords – jakie przynosi efekty i dlaczego warto z niej skorzystać?

Powodzenie w prowadzeniu firmy i rozpoznawalność marki zależy od podejmowanych działań marketingowych. Jako że działalność firmowa w dużej mierze przeniosła się do Internetu, to właśnie tam prowadzone są działania najbardziej intensywne i przynoszące najlepsze rezultaty w stosunku do nakładów finansowych. Internetowym kanałem promocji o największym zasięgu są tzw. boksy reklamowe Google Adwords i są one nieodzowną częścią strategii marketingowych firm z różnych branż. Na przykładzie zajmującej się pozyskiwaniem i wynajmem pracowników ze wschodu firmy WorkBalance, dla której prowadzimy kampanię e-marketingową, przeanalizujemy jakie korzyści może nieść za sobą Google Adwords i dlaczego jest on niemalże bezkonkurencyjny.

Czym są boksy reklamowe?

Google Adwords to wielokanałowy system pozwalający na wyświetlanie reklam w Internecie, zarówno jeśli chodzi o reklamy tekstowe, jak i graficzne oraz wideo. Najwięcej z nas kojarzy je jako tzw. linki sponsorowane, wyświetlające się na samym początku wyników wyszukiwania Google, oznaczone dodatkowo zielonym napisem „reklama” - pojawiają się one zawsze wtedy, kiedy ktoś w wyszukiwarce wpisze frazę związaną z naszą firmą. Ale narzędzia Google Adwords występują także jako reklamy na innych stronach internetowych, na platformie YouTube lub poprzez skrzynkę pocztową w serwisie Gmail.

Dlaczego warto skupić się na kampanii Google Adwords?

Strategie e-marketingowe zwykle opierają się na dwóch filarach – wspomnianym wcześniej Google Adwords oraz SEO. Efekty pozycjonowania strony internetowej w wynikach organicznych – czyli wtedy, gdy po wpisaniu danej frazy, nasza strona będzie pojawiała się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania – nie są natychmiastowe. Oczywiście warto uwzględnić to w strategii promocyjnej, ale musimy pamiętać, że jest to proces długotrwały, trwający niekiedy wiele miesięcy. Włączenie do tego boksów reklamowych pozwoli na to efekty szybsze i bardziej widoczne na początkowym etapie działań. Dodatkowo, kampanię Google Adwords można wdrożyć niemalże od razu, bez żmudnej fazy przygotowań oraz kalkulacji i planowania.

Ponadto:

• nawet małe firmy mogą skutecznie konkurować z dużymi markami;
• łatwo jest trafić do swojej grupy docelowej;
• można dowolnie zwiększać swój zasięg – w zależności od celu biznesowego może to być zwiększenie liczby klientów, albo pozyskanie takich, którzy dotychczas nie byli zainteresowani naszymi usługami;
• Google Adwords są korzystne zarówno dla osób, które prowadzą mały biznes lokalny, jak i dla tych, którzy chcieliby szybko osiągnąć poziom ogólnopolski;
• reklamę ma szansę zobaczyć wielu ludzi – Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką, z innych korzysta tylko kilka procent internautów;
• poniesione koszty można kontrolować precyzyjnie i dowolnie dostosowywać je do zmieniającej się sytuacji;
• efekty wdrażania takiej kampanii są wymierne;
• jeśli reklama jest nieskuteczna, można ją łatwo i szybko zmienić – daje to możliwość bezproblemowej modyfikacji swoich działań i zwiększania ich efektywności. Google Adwords pozwala dotrzeć do różnych klientów

Wraz z optymalizacją witryny internetowej firmy, zwiększeniu jej użyteczności i dostosowaniu do potencjalnych klientów, działanie takie zaowocowało wzrostem sprzedaży usług WorkBalance o 32% przy bardzo racjonalnych nakładach pieniężnych. Firma ta zajmuje się pozyskiwaniem pracowników ze wschodu, a następnie wynajmowaniem ich polskim przedsiębiorcom – zarówno dużym zakładom produkcyjnym, jak i pomniejszym pracodawcom. Poza tym działa w różnych, odmiennych od siebie branżach, więc można powiedzieć, że ma bardzo zróżnicowanych odbiorców. Kampania Google Adwords pozwoliła jej na to, by dotrzeć do różnych grup społecznych, o różnych potrzebach, za pomocą jednego prostego narzędzia. Warto wspomnieć, że w takich przypadkach zyskanie potencjalnego klienta może odbywać się we wszystkich obszarach Internetu – boksy reklamowe Google sięgają do ponad 90% polskich internautów.



Strony internetowe
Pozycjonowanie stron internetowych
Boksy reklamowe
Audyt serwisua
outsourcing internetowy
Outsourcing internetowy dla firm
Nasi Klienci
Marketing internetowy

agencja reklamowa internetowa
Marketing internetowy
Copyrights © Adicom.com.pl - reklama w internecie
site map